Ei julge enam ära sõnuda

Olen siis vahepeal arstiga plaani pidanud, et jätkata oma ivf teekonda, kuna mõned mammud on veel külmas ootamas.

Tegelikult ma ei julge, ei taha sellest nii palju rääkida ja kirjutada. Miks? Sest ma pelgan viiruseid ja igasugu nohu/ köha. Ma loodan, et sel korral ma keset katset ei haigestu!

Täpset raviplaani ma hetkel ei tea, kuid viimase menstruaaltsükli ajal hakkasin tarvitama Estrofemi. Hetkel võtan siis 1 tablett hommikul ja õhtul. Kuna 13.04 reedel on arstiaeg, siis edasine raviplaan selgubki seal. Eelmisest korrast jäid mul kasutamata kõik progesterooni süstid ja Duphaston. Lisaks tuleb veel juurde osta ravimeid, kui siirdamise aeg möödas on. Kui ma täna oma kalendrit vaatan, siis selgeks saab see, et juba sel reedel on mul arst ja järgmise nädala reede/esmaspäev peaks olema FET siirdamine. Kõige selle juures on tore, et lapsel hakkab 21.04 koolivaheaeg ja mul nädalane puhkus 🙂 saan keskenduda katsele ja kodule/perele täielikult!

 

banner

ootan ja loodan, et see katse toob kauaoodatud triibud!

 

Päikest

 

 

 

 

 

Lisa kommentaar